Aktīva, uz grupas dalībnieku resursiem un aktualitātēm orientēta praktiskā apmācība, izmantojot video tehniku, lekcijas, diskusijas, vingrinājumus un reālo darba situāciju analīzi.
Programmas mērķi:
Skaidra izpratne par sarežģītu un grūtu situāciju rašanās cēloņiem un personīgo atbildību to tapšanā
Izpratne par klientu, darbinieku, kolēģu un savas rīcības neapzinātajiem mērķiem un motīviem pēc Transakcijas analīzes personības teorijas
Prasmes ātri noorientēties sarežģīto un grūto situāciju izcelsmē un noteikt efektīvāko un optimālāko rīcības taktiku
Prasmes pielietot partnera uzvedības maiņas taktikas konstruktīvu attiecību nodrošināšanai
Psiholoģiskā noturība un pretdarbības prasmes manipulatīvās situācijās, saglabājot korporatīvo identitāti
Personības briedums
Profesionālo „grūtību” klasifikācija
Grūto” klientu, darbinieku tipi
“Grūto” klientu, darbinieku (augstprātīgi, nievājoši, agresīvi u.c.) uzvedības mērķu un motīvu raksturojums
Darbības stratēģijas un rīcības taktikas sadarbībā ar dažāda tipa “grūtajiem” klientiem, darbiniekiem
Konflikti, tā būtība, rašanās iemesli un rīcības taktikas konflikta risināšanas situācijās
Klientu, darbinieku apzinātās un neapzinātās manipulācijas un rīcības taktikas to novēršanai un nepieļaušanai
© Apmācību programma ir aizsargāta ar autortiesībām.