Aktīva uz grupas dalībnieku resursiem un aktualitātēm orientēta praktiskā apmācība, izmantojot video tehniku, lekcijas, diskusijas, vingrinājumus un reālo darba situāciju analīzi.
Programmas mērķi:
Prasmes mērķtiecīgi veidot un uzturēt vēlamās attiecības ar klientiem, kolēģiem, darbiniekiem, un formēt vēlamās attieksmes pret sarunas tēmu
Prasme analizēt sarunas procesu, noteikt sev raksturīgākās neprecizitātes un tās novērst
Vadīšanas attiecību būtība un to organizatoriskie veidi
Vispārējās un specifiskās vadīšanas funkcijas
Vadīšanas cikls un tā posmi
Profesionāla saskarsme sarunas procesā, raksturīgākās speciālistu kļūdas un paredzamās grūtības – kā neiešaut sev kājā un nevainot par to citus
Neveiksmīgu attiecību veidošanas iemesli
Vadītāju profesionālā un personīgā identitāte un to ietekme uz efektīvu uz racionālu darbu
Ilgtermiņa attiecību veidošanas stratēģija un taktikas
© Apmācību programma ir aizsargāta ar autortiesībām.