Pārdošana

Praktiskā apmācība sniedz sistēmas izpratni par ilgstošas sadarbības procesa stratēģiju un taktikām, kā arī apgūt zināšanas, prasmes un iemaņas stratēģijas un taktikas realizācijai.

Apmācība līderismā ir paredzēta:

Pārdošanas vadītājiem

Klientu servisa vadītājiem

Lielo klientu vadītājiem

Klientu un partneru attiecību vadītājiem

Pārdošanas darbiniekiem

Ieguvumi

Organizācijas ieguvumi:

 

Rezultatīvāki pārdošanas darbinieki

Efektīva pārdošanas stratēģija

Ātrāka pārdošanas mērķu izpilde

Jaunu darījumu pieaugums

Personīgie ieguvumi:

Precīza klienta/partnera vajadzību un rīcību izpratne

Uzlaboti personīgie pārdošanas rezultāti

Rezultatīvas kontaktu dibināšanas prasmes

Efektīvas argumentācijas prasmes

Programmas saturs

Apmācību programma tiek  individuāli pielāgota, lai precīzi atbilstu pasūtītāja mērķiem. Šī apmācību programma tiek balstīta uz šādām tēmām:

Profesionālā komunikācija darbā ar klientu

Pirmā iespaida nozīme darbā ar klientiem

Konstruktīvu sarunu organizēšanas un vadīšanas pamatprincipi

Pozicionālo un principiālo sarunu stratēģija un taktikas

Abpusēji izdevīgu sadarbības variantu noteikšanas principi

Klientu motivēšana lēmumu pieņemšanā

Sarunas nobeigšanas paņēmieni

Apmācībās pavadītās dienas ir mainījušas manu attieksmi pret darbu, darbiniekiem, biznesa partneriem uz labāko pusi. Es jau tā mīlēju savu darbu, tagad mana mīlestība kļuva vēl „stiprāka”. Man ļoti patika, ka viss tika organizēts labā līmenī, mierīgā tempā, bez steigas un stresa.

Valentīna Laskutina
DM Transport

© Apmācību programma ir aizsargāta ar autortiesībām.