Praktiskā apmācība sniedz sistēmas izpratni par ilgstošas sadarbības procesa stratēģiju un taktikām, kā arī apgūt zināšanas, prasmes un iemaņas stratēģijas un taktikas realizācijai.
Apmācība līderismā ir paredzēta:
Rezultatīvāki pārdošanas darbinieki
Efektīva pārdošanas stratēģija
Ātrāka pārdošanas mērķu izpilde
Jaunu darījumu pieaugums
Precīza klienta/partnera vajadzību un rīcību izpratne
Uzlaboti personīgie pārdošanas rezultāti
Rezultatīvas kontaktu dibināšanas prasmes
Efektīvas argumentācijas prasmes
Apmācību programma tiek individuāli pielāgota, lai precīzi atbilstu pasūtītāja mērķiem. Šī apmācību programma tiek balstīta uz šādām tēmām:
Profesionālā komunikācija darbā ar klientu
Pirmā iespaida nozīme darbā ar klientiem
Konstruktīvu sarunu organizēšanas un vadīšanas pamatprincipi
Pozicionālo un principiālo sarunu stratēģija un taktikas
Abpusēji izdevīgu sadarbības variantu noteikšanas principi
Klientu motivēšana lēmumu pieņemšanā
Sarunas nobeigšanas paņēmieni
Apmācībās pavadītās dienas ir mainījušas manu attieksmi pret darbu, darbiniekiem, biznesa partneriem uz labāko pusi. Es jau tā mīlēju savu darbu, tagad mana mīlestība kļuva vēl „stiprāka”. Man ļoti patika, ka viss tika organizēts labā līmenī, mierīgā tempā, bez steigas un stresa.
Valentīna Laskutina
DM Transport
© Apmācību programma ir aizsargāta ar autortiesībām.