“Ikviens rīkojums, kuru ir iespējams pārprast, tiks pārprasts.”
Praktiskā apmācība sniedz sistēmas izpratni par komunikācijas un saskarsmes procesu. Apmācību ietvaros tiek apgūtas zināšanas, prasmes un iemaņas veiksmīgas komunikācijas īstenošanā un psiholoģiskajos mehānismos tās nodrošināšanā. Kā atpazīt un pārvarēt komunikācijas barjeras? Kur slēpjas komunikācijas “sabotieri”?
Apmācība līderismā ir paredzēta:
Apmierināts klients
Paaugstināts klientu lojalitātes līmenis
Uz klientu orientēta biznesa stratēģija
Līdzsvars starp klientu vajadzībām un organizācijas resursiem
Paaugstināta organizācijas vērtība un reputācija
Precīza klienta/partnera vajadzību izpratne
Efektīvas komunikācijas prasmes klātienē, pa tālruni un rakstiski
Psihoemocionālās metodes “grūto” klientu apkalpošanā
Problēmsituāciju efektīva risināšana
Paaugstināta psihoemocionāla noturība
Apmācību programma tiek individuāli pielāgota, lai precīzi atbilstu pasūtītāja mērķiem. Šī apmācību programma tiek balstīta uz šādām tēmām:
Profesionālā komunikācija ar darbinieku
Saskarsmes cikls un tā etapi
Darbinieku manipulācijas un to pārvarēšanas metodes
Psiholoģiskā tēla ietekme uz padotajiem
Formālo un neformālo attiecību sakārtošana
Sarežģītu un saspīlētu situāciju risināšana
Uzņēmuma un produkta prezentācija
Klientu iebildumu un pretenziju pārvarēšana
“Grūto” darbinieku tipoloģija
Neadekvāta darbinieku uzvedība un ar to saistītā rīcība
Apmācībās pavadītās dienas ir mainījušas manu attieksmi pret darbu, darbiniekiem, biznesa partneriem uz labāko pusi. Es jau tā mīlēju savu darbu, tagad mana mīlestība kļuva vēl „stiprāka”. Man ļoti patika, ka viss tika organizēts labā līmenī, mierīgā tempā, bez steigas un stresa.
Valentīna Laskutina
DM Transport