Veiksmīgs tēls, efektīva uzvedība un lietišķā etiķete

Lekcija prasmju pilnveidošanai biznesa un personīgo panākumu veicināšanā

Vairāki pasaulē veikti pētījumi liecina, ka ne vienmēr panākumus nodrošina tikai profesionālās zināšanas un prasmes. Izrādās, ka liela loma panākumu nodrošināšanā ir arī sociālajam saskarsmes faktoram. Etiķete ir vitāli svarīga biznesa attīstībā, virzoties pa karjeras kāpnēm, un personīgā komforta nodrošināšanā.

Etiķetes un uzvedības normu pārzināšana cilvēkus spēj iekšēji mainīt, sniedzot brīvības sajūtu, paaugstinot pārliecību par sevi un, uzlabojot dzīves kvalitāti.

Savukārt, biznesa vidē darbinieka zināšanām par etiķeti, un viņa uzvedības manierēm ir noteicoša loma uzņēmuma zīmola un reputācijas veidošanā un uzturēšanā. Etiķetes un uzvedības normu pamatprincipus nezinošs darbinieks ilgtermiņā uzņēmumam nes lielākus zaudējumus, nekā viņa profesionālais sniegums spēj nopelnīt.

Manieres neko Jums nemaksās, bet to nezināšana var Jums maksāt visu!

ilze-jurkane konsuls.lv

Ilze Jurkāne, lektore

Lekcija “Veiksmīgs tēls, efektīva uzvedība un lietišķā etiķete” ne vien paplašinās Jūsu zināšanas uzvedības etiķetes un biznesa vides pamatprincipos, bet arī palīdzēs atklāt Jūsu sociālās prasmes un priekšrocības saskarsmē ar cilvēkiem. Tā veidos un nostiprinās pārliecību par sevi personīgajā un profesionālajā dzīvē. Lekcija Jūs iedvesmos vairot panākumus savā dzīvē!

Lekcijas ietvaros iegūsiet atbildes uz šādiem jautājumiem:
Kā radīt par sevi labu pirmo iespaidu vienmēr un visur?

Kā izvēlēties konkrētai situācijai piemērotāko apģērbu?

Kā panākt sev vēlamo mērķu sasniegšanu profesionālajā jomā?

Kā veicināt un uzturēt profesionālas un pozitīvas attiecības ar kolēģiem?

Kā iegūt lielāku pārliecību par sevi ikvienā dzīves situācijā?

Kā nepieļaut neērtu un mulsinošu situāciju veidošanos personīgajā un profesionālajā sfērā?

Kā profesionāli un pārliecināti komunicēt ar vadību un vadības līmeņa cilvēkiem?

Kā veicināt un uzturēt profesionālas un pozitīvas attiecības ar kolēģiem?

Kad un kā, visatbilstošāk situācijai, izteikt savu personīgo viedokli?

Kam paredzēta šī lekcija?
Organizācijas augstākā un vidējā līmeņa vadībai

Vadības līmeņa asistentiem

Personālvadības speciālistiem

Pārdošanas speciālistiem

Mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālistiem

Klientu apkalpošanas speciālistiem

Projektu vadītājiem

Biroja vadībai

Jebkuram cilvēkam, kurš komunicē ar cilvēkiem

Lekcijas tēmas

Reprezentabls paštēls un ikdienas etiķete sabiedrībā

Profesionāla lietišķā etiķete biznesa vidē

Etiķete – kādreiz un šodien
  • Kas ir etiķete?
  • Kādēļ etiķete ir svarīga un, kur tā noder?
  • Etiķetes izmaiņas laika gaitā
  • Ap mums esošās sociālās vides ietekme uz etiķeti
Saskarsmes kultūra
  • Kultūras atšķirības un cieņa pret cilvēkiem
  • Valodas stila izvēle un pielietojums
  • Ķermeņa valodas un žestu loma saskarsmē
  • Sarunas uzsākšana, vadīšana un noslēgšana
  • Sava viedokļa izteikšana (kad labāk paklusēt, kad – nē!)
Sevis pasniegšana
  • Nepieciešamā iespaida radīšana ikvienā dzīves situācijā – nav otras iespējas radīt labu pirmo iespaidu!
  • Savas personīgās lomas un priekšrocību apzināšanās
  • Ārējais izskats un ģērbšanās stils (ko drīkst un ko nedrīkst; ko vajadzētu un ko nevajadzētu)
  • Vīriešu un sieviešu atšķirības sevis pasniegšanā
  • Uzvedība mūsdienu sabiedrībā – populārākās kļūdas un kā no tām izvairīties
Lietišķā komunikācija
  • Komunikācija ar vadību un vadības līmeņa personām
  • Konfliktsituāciju profesionāla risināšana
  • Kā veidot un uzturēt labas darba attiecības ar kolēģiem?
  • Organizācijas prezentēšana
  • Uzvedība un rīcība tikšanās laikā ar klientiem / sadarbības partneriem
  • Sapulču un sanāksmju vadīšana un savas lomas izmantošana tajās
  • Kļūdas, liekvārdība un nekonkrētība lietišķajā komunikācijā (sarunājoties klātienē, pa telefonu vai rakstiski)
  • Savas karjeras apzināta vadīšana (kad un kā prasīt paaugstinājumu un algas pielikumu; kad ir laiks rakstīt atlūgumu)
Korporatīvie, oficiālie un privātie pasākumi
  • Lietišķās viesības un privātās viesības
  • Pieņemšanas
  • Viesu un klientu uzņemšana
  • Korporatīvo un reprezentācijas dāvanu izvēle, dāvanu pasniegšana un saņemšana
  • Privāto dāvanu izvēle, dāvanu pasniegšana un saņemšana

Lekcijas noslēgumā jautājumi un atbildes par etiķeti un uzvedību.

Par lektori Ilzi Jurkāni

Ilze Jurkāne nāk no pazīstamas latviešu inteliģentu dzimtas. Viņas rados ir rakstnieki, dzejnieki, mākslinieki, lielu saimniecību īpašnieki, uzņēmēji un politiķi. Bagātās un daudzpusīgās dzimtas saknes ir palīdzējušas veidoties Ilzes daudzveidīgajai personībai.

Ilze pati ir dzimusi un augusi Amerikas Savienotajās Valstīs, kur kļuva par veiksmīgu finansisti. Savu vairāk nekā 40 gadus ilgo karjeru banku un investīciju jomā viņa uzsāka 16 gadu vecumā, strādājot vienā no pasaules ietekmīgākajiem finanšu centriem – Volstrītā (Wall Street). Ilzes karjera attīstījās strauji, kāpjot pa karjeras kāpnēm, viņa kļuva par viceprezidenti pasaulslavenā “Citibank” Ņujorkā, tālāk pieņēma izaicinājumu strādāt par senior viceprezidenti “Great Western Bank” Losandželosā, un vēlāk apliecinot sevi senior viceprezidentes amatā Amerikā un pasaulē ietekmīgajā bankā “Bank of America”. Pēdējos gados, pirms pārcelšanās uz Latviju 1991. gadā pirms Jāņiem, Ilze nodibināja savu uzņēmumu, sniedzot konsultācijas ietekmīgākajām finanšu institūcijām visā Amerikā.

Latvijā Ilze spilgti apliecināja savas profesionālās spējas banku un investīciju jomā, konsultējot Latvijas bankas vadību un pēcāk ieviešot debetkaršu un bankomātu sistēmu Latvijā, kā arī vadot Baltijas karšu centru, apkalpojot daudzas Latvijas bankas. Kā viceprezidente Ilze ir strādājusi tādās bankās, kā “Saules Banka” un “Baltic Trust Bank – GE Money Bank”.

Paralēli savai profesionālajai darbībai, Ilze Latvijā aktīvi iesaistījās sabiedriskajā dzīvē. Laika gaitā viņa ir kļuvusi par dzīvesstila eksperti dažādos preses izdevumos un televīzijas raidījumos. Ilze Jurkāne sabiedrībā izceļas ar savām zināšanām un prasmēm uzvedības etiķetē (tostarp lietišķajā etiķetē un diplomātiskajā protokolā), ģērbšanās etiķetē, kulinārijā, viesību un galda kultūrā. Ilze ir autore vienai no pirktākajām grāmatām Latvijā “Dzīves garša”. Jau 2016. gada rudenī Ilze būs redzama jaunā televīzijas raidījumā LTV1 “Es mīlu ēdienu”. Paralēli sabiedriskajām un publiskajām aktivitātēm, Ilze joprojām turpina konsultēt un lasīt lekcijas finanšu jomā uzņēmumos Latvijā. Ilze ir arī goda patronese Rakstniecības un mūzikas muzejam Latvijā.

Lekcijas cena 1 dalībniekam: 190 EUR + PVN. Cenā iekļauts:

  • Interaktīva lekcija
  • Brokastu uzkodas, rīta tēja/kafija
  • Pusdienas
  • Komunikācijas pauzes ar uzkodām, tēju/kafiju
  • Autostāvvieta

Lekcijas norises datums: 2016. gada 14. oktobris

Lekcijas ilgums: 9:00 – 17:00

Lekcijas norises vieta: Swedbank Centrālā ēka, Balasta dambis 1a, LV-1048.